Atgal į sąrašą

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Esame jau 30 metų rinkoje sėkmingai veikianti įmonė. Hila paslaugomis aktyviai naudojasi ne tik Lietuvos gyventojai, bet ir svečiai iš užsienio šalių. Įmonė vienija puikių savo srities profesionalų komandą ir šiuo metu kviečiame prie mūsų komandos prisijungti klientų aptarnavimo vadybininką (-ę).

Darbo pobūdis

  • Bendrauti su privačiais ir verslo klientais, rūpintis jų poreikiais bei konsultuoti telefonu, internetu, el. paštu;
  • Puikiai išmanyti Hila teikiančias paslaugas, klientui suteikti reikiamą informaciją bei užregistruoti vizitui;
  • Teikti aukščiausios kokybės aptarnavimą bendraujant asmeniškai, el. paštu bei telefonu;
  • Spręsti klientų gaunamus kreipimus;
  • Pildyti klientų duomenų bei dokumentų valdymo sistemas.

Reikalavimai darbuotojui

  • Išmanyti klientų aptarnavimo principus ir orientuotis į aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
  • Gebėti užmegzti ir palaikyti pokalbį su klientais;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu, privalumas – anglų, rusų kalbų žinios;
  • Turėti darbo MS Office pagrindinėmis programomis vartotojo įgūdžius;
  • Būti komunikabiliu (-ia) ir orientuotu (-a) į klientus bei rezultatus;
  • Atidumas, kruopštumas, pozityvus mąstymas, gebėjimas bendradarbiauti ir dirbti komandoje.

Įmonė siūlo

  • Ypatingą nuolaidų sistemą įmonės teikiamoms paslaugoms;
  • Veržlią, į rezultatą orientuotą, draugišką komandą;
  • Profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Vertingą patirtį dirbant viename iš lyderiaujančių privačios medicinos centrų Lietuvoje.

Atlyginimas

Nuo 1400 iki 2800 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Atlyginimas susideda iš fiksuotos bazės bei motyvacinės dalies.

Siųsk (-a) savo CV su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) “ el. paštu cv@hila.lt.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime kandidatus, patekusius į kitus atrankos etapus.