Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
8:00 - 15:00 val.
9:00 - 15:00 val.
Lapkričio 1-2 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
Lapkričio 1 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
Lapkričio 1 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
8:00 - 15:00 val.
9:00 - 15:00 val.
Lapkričio 1-2 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
Lapkričio 1 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
Lapkričio 1 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
- Gydytojai
-
Paslaugos ir kainos
Tyrimai Neurologija ir psichiatrija Akušerija ginekologija Urologija Oftalmologija (akių gydymas) Kardiologija
-
Informacija pacientams
Kaip užsiregistruotiUžsiregistruoti Hila centre galite visais įprastais būdais, tačiau, ko gero, patogiausia tai padaryti internetu.Kuo pasirūpinti prieš atvykstantMūsų personalas informuos Jus, kokius dokumentus turėti atvykstant, kaip pasiruošti planuojamam tyrimui, operacijai.Ką daryti atvykus į HilaAtvykus į Hila, bilietų terminale prašome atsispausdinti bilietą.Apmokėjimas ir paslaugosGalimas apmokėjimas lizingu, pagal sutartį, kompensacijos.Apgyvendinimas ir maitinimasHila įsikūrusi ~3 km iki Vilniaus centro ir ~4 km iki Vilniaus senamiesčio.Pacientams iš užsienioČia pateikiama informacija iš užsienio atvykusiems pacientams.Duomenų apsaugaMes suprantame, kokie svarbūs yra Jūsų asmens duomenys.Vidaus tvarkos taisyklėsVidaus tvarkos taisyklėsKaip atvykti į HilaAtvykti iki mūsų Centro galite pasinaudoję transportu
- Atsiliepimai
- Sveikatos patarimai
- Paslaugos internetu
- TLK kodai
Pacientams iš užsienio
Čia pateikiama informacija iš užsienio atvykusiems pacientams.
Jei esate užsienietis, kviečiame registruotis tel.:
-
+370 698 00 000 (anglakalbiams / rusakalbiams pacientams),
-
+371 271 81 895 (pacientams iš Latvijos)
arba el. paštu medtour@hila.lt. Su Jumis susisieks asmeninis vadybininkas ir padės suderinti visas Jūsų vizito Hila centre detales, rekomenduos, kur apsistoti, kaip susitvarkyti įvažiavimo į šalį vizą.
Jei esate užsienietis, Jūsų kelionę į Lietuvą ir Hila centrą padės organizuoti asmeninis vadybininkas. Jo pareiga – pasirūpinti, kad Jūsų vizitas Hila centre būtų lengvas, sklandus ir nesukeltų nereikalingų rūpesčių. Kreipkitės į jį dar iki atvykimo į Hila. Su užsieniečiais dirbančioje komandoje asmeniniai vadybininkai kalba anglų, rusų ir lenkų kalbomis.
Kokios pagalbos galite tikėtis iš asmeninio vadybininko?
-
Surenka paciento sveikatos istorijos duomenis (esama diagnozė, skundai, tyrimų rezultatai).
-
Komunikuoja su pacientu (telefonu, „Skype“, „Viber“, „WhatsApp“, el. paštu) ir Centro gydytojais, specialistais, kad sudarytų detalų vizito Centre planą, kuriame numatytas reikalingų gydytojų konsultacijos laikas, konkretūs tyrimai ir jų eiliškumas, operacijos / procedūros, priežiūra po operacijos.
-
Padeda organizuoti atvykimą ir išvykimą, rekomenduoja arba užsako viešbutį.
-
Padeda gauti dokumentus, reikalingus atvykti į šalį (aktualu ne ES piliečiams).
-
Globoja vizito Hila metu (palydi pas specialistus, į kavinę, vaistinę, sprendžia iškilusius klausimus).
-
Organizuoja medicininių dokumentų vertimą į užsienio kalbą.
-
Padeda užpildyti draudimui reikalingus dokumentus.
-
Padeda organizuoti reabilitacinį ir sanatorinį gydymą.
Kai kurios iš šių paslaugų yra mokamos, išsamiau apie tai pasiteiraukite asmeninio vadybininko.
Susisiekite su asmeniniais vadybininkais
-
Živilė Paukštytė
Kalbos: anglų
-
Paslaugos per 1 dieną po vienu stogu.
Į Lietuvą atvykę užsieniečiai vertina greitą ir profesionalią kompetentingų gydytojų specialistų pagalbą, tikslius ir operatyviai atliekamus tyrimus, organizmą tausojančias, pažangiausiais pasaulyje naudojamais metodais atliekamas operacijas, gerai organizuotą vadybą, pagalbą tvarkant dokumentaciją Lietuvoje patirtoms medicinos išlaidoms kompensuoti.
Taupydami Jūsų brangų laiką stengiamės ištirti, nustatyti negalavimų priežastis ir paskirti gydymą per 1 dieną.
Kai kuriais atvejais galutinei diagnozei patvirtinti reikia ištyrimo, kuris gali užtrukti ilgiau nei vieną dieną. Apie tokius atvejus jus informuos gydytojas arba tyrimą atliekantis medicinos personalas.Jeigu Jums prireiks operacijos, įprastai ji gali būti suplanuota kitą dieną arba per 1–3 sav. po pirminės konsultacijos.
Pacientai vertina galimybę greitai gauti visas reikiamas paslaugas po vienu stogu, o apsilankę čia vieną kartą tampa nuolatiniais ir ištikimais klientais.
-
Europietiška kokybė.
Kokybiškos, griežčiausius Vakarų standartus atitinkančios Hila paslaugos kainuoja gerokai mažiau nei tokiose pat klinikose Vakarų Europoje, todėl Centras kasmet sulaukia per 1000 lankytojų iš užsienio – Rusijos, Didžiosios Britanijos, Airijos, Norvegijos, Danijos, Vokietijos, Švedijos, kitų Vakarų Europos šalių. Plačiau apie kokybę ČIA
-
Lengva pasiekti.
Iš daugelio Europos šalių Lietuvą lėktuvu pasieksite per 1–3 val. Detalią informaciją rasite interneto svetainėse Vilniaus oro uostas, Kauno oro uostas, Palangos oro uostas.
Kelionė į Hila automobiliu iš Rygos Latvijoje užtruks 3–4 val. (300 km), Daugpilio Latvijoje – apie 2 val. (170 km), iš Kaliningrado Rusijoje – 5–6 val. (400 km).
Už Hila paslaugas galite atsiskaityti visais įprastais būdais – mokėjimo kortele, grynaisiais, pasinaudodami draudimo kortele, pagal paciento (kliento) su sveikatos draudimo bendrove pasirašytos sutarties sąlygas.
Apdraustiems privalomuoju sveikatos draudimu paslaugos gali būti kompensuojamos pagal 2011 m. kovo 9 d. Europos Sąjungos (ES) direktyvos nuostatas, kurios numato galimybę visiems Europos ekonominės erdvės (EEE) valstybių piliečiams kompensuoti medicinos išlaidas, patirtas bet kurioje ES šalyje. Plačiau apie tai.
Jei atvykstate su lydinčiu asmeniu, kuriam reikalingas viešbutis, detalią informaciją, kur apsistoti, ką aplankyti Vilniuje, kur apsipirkti ir papramogauti, rasite čia.
Gaukite mūsų naujienas ir akcijų pasiūlymus!
Gydytojų patarimai ir specialios akcijos tik prenumeratoriams
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Laboratorinių tyrimų atlikimo laikas:
2 val. - dažniausiai atliekamų (rutininių) kraujo, šlapimo tyrimų.
3 val. iki 9.00 val. ryto užsakytų tyrimų.
Jei vienam mėginiui užsakomi reti tyrimai, kuriems atlikti reikia stabdyti analizatorių ir keisti reagentus, tyrimo atlikimo laikas gali būti prailgintas iki papildomų kelių valandų.
10-20 darbo dienų tyrimų, siunčiamų į Vokietiją, atlikimo laikas priklauso nuo tyrimo atlikimo sudėtingumo.
Alergenų rinkinių tyrimai atliekami antradieniais ir ketvirtadieniais. Jų rezultatai parengiami per 1-2 val.
Kompiuterinės tomografijos (KT), magnetinio rezonanso tomografijos (MRT) ir kitų instrumentinių tyrimų atsakymai dažniausiai parengiami per 2-3 val. iškart po tyrimo.
Šeštadienį atlikto tyrimo atsakymo laiko teiraukitės pas tyrimą atlikusį specialistą (įprastai atsakymas parengiamas per 3 d. d.).
Echoskopijos ir kai kurių kitų gydytojo kabinete atliekamų tyrimų atsakymai – iškart po tyrimo.
Mokamų paslaugų kaina taikoma, kai:
- Pacientas nėra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu (išskyrus būtinosios sveikatos pagalbos paslaugas);
- HIla nėra sudariusi sutarties dėl šių paslaugų teikimo su TLK;
- jei Hila yra išnaudojusi lėšas (lėšų limitą), numatytas sutartyse su TLK;
- kuomet pacientas nori gauti gydytojo specialisto konsultaciją, bet neturi siuntimo (siuntimas neprivalomas kreipiantis dėl būtinosios pagalbos) arba siuntimas neatitinka Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktais nustatytų reikalavimų; kai siuntime nurodyta liga nėra kompensuojamų ligų sąraše; kai baigėsi siuntimo galiojimo laikas (180 dienų, fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultacijos paslaugoms gauti galioja iki 60 dienų), ir kitais LR sveikatos apsaugos ministro 1999-07-30 įsakymu Nr. 357 (su vėlesniais pakeitimais) patvirtintoje Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkoje nurodytais atvejais, kada pacientai turi susimokėti už tokias paslaugas.
- pacientas savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras;
- pacientas planines sveikatos priežiūros paslaugas nori gauti greičiau, negu jos yra paskirtos;
- pacientui yra teikiamos mokamos paslaugos, įrašytos į sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Mokamų paslaugų sąrašą (kosmetinės chirurgijos operacijos ir kosmetologijos procedūros, akupunktūra ir manualinė terapija, skausmo gydymo paslaugos; reabilitacijos paslaugos, išskyrus Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultaciją; sveikatos tikrinimas vykstant į užsienį, norint įsigyti ginklą, gauti vairuotojų, kai kuriais kitais, teisės aktais reglamentuotais atvejais), skiepai (išskyrus LR vaikų profilaktinius skiepijimus pagal kalendorių ir kitais LR teisės aktų numatytais atvejais) ir kt.
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Gydytojo konsultacijos metu:
- Pokalbis su pacientu ar/arba pacientui sutikus (pagal atstovavimą) su jo artimaisiais;
- Surenkama anamnezė, nusiskundimai;
- Atliekama apžiūra ir įvertinama bendra paciento somatinė būklė;
- Atliekamas klinikinis ištyrimas ir kliniškai interpretuojami tyrimų rezultatai;
- Nustatoma preliminari diagnozė;
- Sudaromas paciento ištyrimo ir gydymo planas;
- Nustatoma galutinė diagnozė;
- Pateikiamos gydymo, slaugos, darbo ir kt. rekomendacijos;
- Vertinamas gydymo efektyvumas;
- Pacientui ir jo artimiesiems (pagal atstovavimą) priimtinu būdu paaiškinamas ligos pobūdis, diagnostikos, gydymo bei sveikatos priežiūros principai ir kt.
Gydytojas diagnozuoja, diferencijuoja ir gydo ligas bei sveikatos sutrikimus pagal kompetenciją, prireikus bendradarbiauja su kitais asmens sveikatos priežiūros specialistais ir t.t.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Centre gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Nuo ko priklauso kainos?
Kaina gali būti kompensuojama PSDF, pasirinkus Hila standartus
Paslauga gali būti kompensuojama Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis (taikoma bazinė kaina), ji gali būti teikiama be papildomo mokesčio, tačiau pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) gali pasirinkti papildomas (papildomai apmokamas) ir (arba) brangiau kainuojančias medicinines, ir (arba) nemedicinines paslaugas, medžiagas ir pan., tuomet taikoma Hila standarto kaina.
Kainos pagal Hila standartus, kuriais remiantis teikiamos kokybiškos integruotos ir koordinuotos sveikatos priežiūros paslaugos, užtikrinančios paciento saugą ir paslaugų teikimo operatyvumą, kompleksiškumą, efektyvų ištyrimą naudojant patikimų gamintojų įrangą, naujausios kartos preparatus, turinčius mažiausią nepageidaujamą poveikį, taikant geresnę slaugą ir skiriant ypatingą dėmesį.
Pagal LR sveikatos sistemos įstatymą (49 straipsnio 5 dalis), jei pacientai savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, tai šių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių kainų ir nemokamų paslaugų, medžiagų, procedūrų bazinių kainų skirtumą jie sumoka patys LR sveikatos apsaugos ministerijos nustatyta tvarka.
Jei pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras, šių paslaugų ar procedūrų kainą jie sumoka patys.
Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis kompensuojamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos tik Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytais atvejais ir jose numatytomis sąlygomis, pvz., pacientas turi būti draustas privalomuoju sveikatos draudimu, pacientas turi pateikti gydytojo – specialisto išduotą siuntimą (pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008-06-28 įsakymo Nr. V – 636 aktualią redakciją) ir t.t.
Pastaba. Konkrečios kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Hila gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Gydytojų patarimai el. paštu
Prenumeruokite naujienlaiškį ir kelis kartus per mėnesį sulauksite mūsų naujienų, naudingų straipsnių ir specialių pasiūlymų el. paštu