Nuotolinė šeimos gydytojo konsultacija internetu Greičiau nei per 24 val.
Atgal į sąrašą

Klientų patirties koordinatorius (-ė)

Esame jau 30 metų rinkoje sėkmingai veikianti įmonė. Hila paslaugomis aktyviai naudojasi ne tik Lietuvos gyventojai, bet ir svečiai iš užsienio šalių. Įmonė vienija puikių savo srities profesionalų komandą ir šiuo metu kviečiame prie mūsų komandos prisijungti klientų patirties koordinatorių (-ę).

Darbo pobūdis:

  • Klientų patirties valdymo sistemos kūrimas, diegimas ir tobulinimas;
  • Klientų balso sistemos priežiūra, NPS stebėjimas, duomenų analizė, ataskaitų ir įžvalgų rengimas vadovybei;
  • Iniciatyvų, skirtų klientų patirties gerinimui, generavimas ir įgyvendinimo užtikrinimas;
  • Klientų aptarnavimo specialistų darbo kokybės vertinimas, grįžtamojo ryšio teikimas ir tobulėjimo gairių formavimas;
  • Klientų nusiskundimų nagrinėjimas, prevencinių bei korekcinių veiksmų inicijavimas ir įgyvendinimas;
  • Klientų komunikacijos kanalų (SMS žinutės, informacinės nuorodos įstaigoje ir kt.) vertinimas bei tobulinimas;
  • Vidinių procesų analizė ir tobulinimo siūlymai iš klientų patirties perspektyvos;
  • Nuolatinė sąveika su Klientų aptarnavimo skyriaus komanda, siekiant užtikrinti aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę.

Tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštajį universitetinį išsilavinimą;
  • Turite ne mažiau kaip 2 metų patirties klientų patirties valdymo, kokybės kontrolės ar klientų aptarnavimo srityje (darbo patirtį medicinos sektoriuje laikytume privalumu);
  • Pasižymite puikiais analitiniais gebėjimai, turite patirties dirbant su klientų tyrimų duomenimis (pvz., NPS, CSAT, klientų atsiliepimai);
  • Gebate aiškiai struktūruoti įžvalgas ir teikti rekomendacijas remiantis duomenimis;
  • Turite patirties teikiant konstruktyvų grįžtamąjį ryšį komandoms ar individualiems darbuotojams;
  • Pasižymite puikiais bendravimo, bendradarbiavimo ir derybiniais įgūdžiai;
  • Puikiai mokate dirbti su MS Office programomis, turite patirties dirbant su klientų apklausų įrankiais – privalumas;
  • Puikiai mokate anglų kalbą (kitų kalbų mokėjimą laikytume privalumu).

Mes siūlome:

  • Nuolaidų sistemą įmonės teikiamoms paslaugoms Jums ir Jūsų šeimos nariams.
  • Veržlią, į rezultatą orientuotą, draugišką komandą;
  • Profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Vertingą patirtį dirbant viename iš lyderiaujančių privačios medicinos centrų Lietuvoje.

Atlyginimas:

2500-2900 Eur (neatskaičius privalomų mokesčių), priklausomai nuo turimų žinių, patirties bei įgūdžių.

Siųsk (-a) savo CV su nuoroda „Klientų patirties koordinatorius (-ė)" el. paštu cv@hila.lt.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime kandidatus, patekusius į kitus atrankos etapus.