Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
8:00 - 15:00 val.
9:00 - 15:00 val.
12.24-26, 01.01-02 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
Hila
V. Grybo g. 32A, Vilnius
7:00 - 20:00 val.
8:00 - 15:00 val.
9:00 - 15:00 val.
12.24-26, 01.01-02 d. nedirbsime.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė – pastato dešinėje.
Privažiuokite prie užkardos, luktelėkite, kol apsauga ją pakels, ir įvažiuokite į aikštelę.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Reabilitacijos ir sporto medicinos centras
Lvivo g. 101, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Mokama automobilių stovėjimo aikštelė (parkingas) - UNIPARK ir ParkTown.
Instrukcija kaip atsiskaityti už UNIPARK skaitykite ČIA.
Kineziterapijos užsiėmimui ir kai kuriems tyrimams prašome atvykti su sportine apranga.
Visos centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Laisvės pr. 10A, Vilnius
8.00–20.00 val.
12.24-26, 01.01 d. nedirbsime.
Nemokamas automobilio stovėjimas – rezervuotose vietose priešais įėjimą į centrą.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Hila | Šeimos medicinos centras
Estų g. 1, Vilnius
JAU GREITAI!
Visos mūsų centro medicinos paslaugų patalpos pritaikytos neįgaliesiems.
Paskutinis laboratorinis tyrimas atliekamas likus 30 min iki darbo pabaigos.
Nemokamas automobilio stovėjimas prekybos centro aikštelėje.
- Gydytojai
-
Paslaugos ir kainos
Tyrimai Neurologija ir psichiatrija Akušerija ginekologija Urologija Oftalmologija (akių gydymas) Kardiologija
-
Informacija pacientams
Kaip užsiregistruotiUžsiregistruoti Hila centre galite visais įprastais būdais, tačiau, ko gero, patogiausia tai padaryti internetu.Kuo pasirūpinti prieš atvykstantMūsų personalas informuos Jus, kokius dokumentus turėti atvykstant, kaip pasiruošti planuojamam tyrimui, operacijai.Ką daryti atvykus į HilaAtvykus į Hila, bilietų terminale prašome atsispausdinti bilietą.Apmokėjimas ir paslaugosGalimas apmokėjimas lizingu, pagal sutartį, kompensacijos.Apgyvendinimas ir maitinimasHila įsikūrusi ~3 km iki Vilniaus centro ir ~4 km iki Vilniaus senamiesčio.Pacientams iš užsienioČia pateikiama informacija iš užsienio atvykusiems pacientams.Duomenų apsaugaMes suprantame, kokie svarbūs yra Jūsų asmens duomenys.Vidaus tvarkos taisyklėsVidaus tvarkos taisyklėsKaip atvykti į HilaAtvykti iki mūsų Centro galite pasinaudoję transportu
- Atsiliepimai
- Sveikatos patarimai
- Paslaugos internetu
- TLK kodai
2014 12 18
Alergologė: „Daugelis žmonių tik mano, kad yra alergiški, bet tyrimai rodo kitaip“
Alergija
3 min. skaitymo
Parengė Laura Kešytė, 15min.com
Nors įkyri alergija žiedadulkėms paūmėja augalų žydėjimo metu pavasarį ir vasarą, tačiau gydytojai alergologai pataria nelaukti ir į juos kreiptis rudenį, kada būtų lengviau nustatyti tikslią diagnozę ir parinkti tinkamiausią gydymą. Alergijų šiandien esama įvairių, kodėl svarbu iš anksto nustatyti alergijos priežastis ir pasirinkti gydymą?
Medicinos diagnostikos ir gydymo centre dirbanti Alergologijos centro vadovė, gydytoja alergologė ir klinikinė imunologė doc. Audra Blažienė teigia, jog viena dažniausiai pasitaikančių alerginių ligų – alerginė sloga. Ji nebūtinai pasireiškia tik žydėjimo sezono metu, bet gali būti ir nuolatinė.
„Lietuvoje nuolatine alergine sloga serga daug žmonių. Jie yra įsijautrinę namų dulkių erkėms, gyvūnams, pelėsiams. Tokiu atveju šia alergija sergama ištisus metus“, – teigia specialistė.
Alergiški maistui daugiausia būna kūdikiai ir maži vaikai. Jiems alergija pasireiškia atopiniu dermatitu ar dilgėline. Dažniausi maisto alergijos šaltiniai – karvės pienas, kiaušiniai ir kviečiai.
Lietuvoje suaugusiųjų, alergiškų tam tikriems maisto produktams, yra nedaug. Suaugę žmonės dažniau būna alergiški žuviai, jūros gėrybėms, riešutams. Rečiau – vaisiams ir daržovėms.
Oralinis maisto alergijos sindromas, t.y. dėl kryžminių alerginių reakcijų atsirandanti alergija vaisiams, daržovėms ar kt. produktams, dažniausiai pasireiškia burnos gleivinės niežuliu, perštėjimu ar patinimu. Šiuo atveju simptomai nėra sunkūs, bet vis tiek vargina. Tačiau išskirtiniais atvejais maisto sukeltos alerginės reakcijos gali būti labai sunkios ir net grėsmingos žmogaus gyvybei, pavyzdžiui išsivysčius anafilaksijai ar gerklų edemai“, – teigia gydytoja.
Alerginė reakcija, o gal kitos ligos simptomas?
Gydytojos teigimu, įsivaizdavimas, kad esi alergiškas, yra žymiai didesnis negu iš tikrųjų yra: „Tik vienam iš dešimties žmonių, manančių, kad yra alergiški vaistams, atlikus alergijos tyrimus, yra nustatoma alergija vaistams. Neretais atvejais kitų ligų simptomai klaidingai priskiriami alergijos požymiams (ypač virškinimo sistemos sutrikimų atveju).“
Jeigu žmogus mano, kad jis yra alergiškas, turi kreiptis į gydytoją alergologą. Tik specialistas įvertinęs ligos pasireiškimo požymius ir atlikęs reikalingus tyrimus, gali nustatyti konkrečias alergijos priežastis.
Anafilaksinis šokas – ką žinoti ir kaip elgtis
„Anafilaksija nėra vien tik anafilaksinis šokas. Tai – sunki sisteminė alerginė reakcija, galinti pasireikšti išties rimtais simptomais“, – pastebi doc. A.Blažienė.
Anafilaksijos metu gali atsirasti įvairiausių simptomų: dilgėlinis odos bėrimas, paraudimas, niežulys, tinimai, dusulys, pilvo skausmai, bendras silpnumas, dažnas širdies plakimas, galvos svaigimas.
Žymiai lengviau susigaudyti žmogui tuomet, jeigu jis konkrečiai žino, kam yra alergiškas. Paprastai tiems, kurie yra alergiški, gydytojas yra išrašęs reikalingų vaistų ir išmokęs, kaip elgtis tokioje situacijoje.
„Tačiau jeigu žmogus nežino, kam yra alergiškas, atsiradus anafilaksijos simptomams suprasti kas nutiko labai sunku. Todėl ūmiai atsiradus dilgėliniam bėrimui, odos niežuliui, tinimams ir kitiems anksčiau minėtiems simptomams, reikia nedelsiant kreiptis pagalbos į medikus“, – atkreipia dėmesį alergologė.
Įtarus alergiją, o ypač buvus sunkioms reakcijoms, būtina kreiptis į gydytoją alergologą. Pasitelkus šiuolaikinius diagnostikos metodus daugeliu atveju alergijos priežastis galima nustatyti.
Kai kurias alergines ligas (pvz. alerginę slogą) galima išgydyti ar labai pagerinti ligos eigą taikant alergenų specifinę imunoterapiją. Toks gydymo būdas, ypač esant alergijai žiedadulkėms, pradedamas taikyti nesant ligos simptomų. Todėl rudenį – pats tinkamiausias metas pradėti alergijos gydymą ir užsitikrinti kokybišką gyvenimą artėjantiems metams.
Susiję straipsniai
Alergija dulkių erkutėms: kaip jos išvengti?
Naujausi tyrimai: mamos gali valgyti viską
Nepraleiskite mūsų naujienų ir akcijų!
Gydytojų patarimai ir specialios akcijos tik prenumeratoriams.
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Laboratorinių tyrimų atlikimo laikas:
2 val. - dažniausiai atliekamų (rutininių) kraujo, šlapimo tyrimų.
3 val. iki 9.00 val. ryto užsakytų tyrimų.
Jei vienam mėginiui užsakomi reti tyrimai, kuriems atlikti reikia stabdyti analizatorių ir keisti reagentus, tyrimo atlikimo laikas gali būti prailgintas iki papildomų kelių valandų.
10-20 darbo dienų tyrimų, siunčiamų į Vokietiją, atlikimo laikas priklauso nuo tyrimo atlikimo sudėtingumo.
Alergenų rinkinių tyrimai atliekami antradieniais ir ketvirtadieniais. Jų rezultatai parengiami per 1-2 val.
Kompiuterinės tomografijos (KT), magnetinio rezonanso tomografijos (MRT) ir kitų instrumentinių tyrimų atsakymai dažniausiai parengiami per 2-3 val. iškart po tyrimo.
Šeštadienį atlikto tyrimo atsakymo laiko teiraukitės pas tyrimą atlikusį specialistą (įprastai atsakymas parengiamas per 3 d. d.).
Echoskopijos ir kai kurių kitų gydytojo kabinete atliekamų tyrimų atsakymai – iškart po tyrimo.
Mokamų paslaugų kaina taikoma, kai:
- Pacientas nėra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu (išskyrus būtinosios sveikatos pagalbos paslaugas);
- HIla nėra sudariusi sutarties dėl šių paslaugų teikimo su TLK;
- jei Hila yra išnaudojusi lėšas (lėšų limitą), numatytas sutartyse su TLK;
- kuomet pacientas nori gauti gydytojo specialisto konsultaciją, bet neturi siuntimo (siuntimas neprivalomas kreipiantis dėl būtinosios pagalbos) arba siuntimas neatitinka Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktais nustatytų reikalavimų; kai siuntime nurodyta liga nėra kompensuojamų ligų sąraše; kai baigėsi siuntimo galiojimo laikas (180 dienų, fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultacijos paslaugoms gauti galioja iki 60 dienų), ir kitais LR sveikatos apsaugos ministro 1999-07-30 įsakymu Nr. 357 (su vėlesniais pakeitimais) patvirtintoje Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkoje nurodytais atvejais, kada pacientai turi susimokėti už tokias paslaugas.
- pacientas savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras;
- pacientas planines sveikatos priežiūros paslaugas nori gauti greičiau, negu jos yra paskirtos;
- pacientui yra teikiamos mokamos paslaugos, įrašytos į sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Mokamų paslaugų sąrašą (kosmetinės chirurgijos operacijos ir kosmetologijos procedūros, akupunktūra ir manualinė terapija, skausmo gydymo paslaugos; reabilitacijos paslaugos, išskyrus Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo konsultaciją; sveikatos tikrinimas vykstant į užsienį, norint įsigyti ginklą, gauti vairuotojų, kai kuriais kitais, teisės aktais reglamentuotais atvejais), skiepai (išskyrus LR vaikų profilaktinius skiepijimus pagal kalendorių ir kitais LR teisės aktų numatytais atvejais) ir kt.
Kaip nustatoma paslaugos kaina?
Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – paslauga) kainos nustatomos kiekvienai teikiamai paslaugai, atsižvelgiant į:
- paslaugos struktūrą (sudėtines paslaugos dalis);
- pagrindinių darbuotojų profesijas, specializacijas, kvalifikacijas (pvz., gydytojo mokslinį laipsnį);
- paslaugos atlikimo trukmę;
- vaistų ir kt. medicinos pagalbos priemonių poreikį (pvz., vaistai, implantai, operacijos metu naudojamos medžiagos (pvz., specialūs siūlai) ir pan.);
- įrangos, aparatūros ir kt. medicinos prietaisų poreikį paslaugai atlikti ir kt.
Pastaba. Dėl konkrečios paslaugos kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Gydytojo konsultacijos metu:
- Pokalbis su pacientu ar/arba pacientui sutikus (pagal atstovavimą) su jo artimaisiais;
- Surenkama anamnezė, nusiskundimai;
- Atliekama apžiūra ir įvertinama bendra paciento somatinė būklė;
- Atliekamas klinikinis ištyrimas ir kliniškai interpretuojami tyrimų rezultatai;
- Nustatoma preliminari diagnozė;
- Sudaromas paciento ištyrimo ir gydymo planas;
- Nustatoma galutinė diagnozė;
- Pateikiamos gydymo, slaugos, darbo ir kt. rekomendacijos;
- Vertinamas gydymo efektyvumas;
- Pacientui ir jo artimiesiems (pagal atstovavimą) priimtinu būdu paaiškinamas ligos pobūdis, diagnostikos, gydymo bei sveikatos priežiūros principai ir kt.
Gydytojas diagnozuoja, diferencijuoja ir gydo ligas bei sveikatos sutrikimus pagal kompetenciją, prireikus bendradarbiauja su kitais asmens sveikatos priežiūros specialistais ir t.t.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Centre gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Nuo ko priklauso kainos?
Kaina gali būti kompensuojama PSDF, pasirinkus Hila standartus
Paslauga gali būti kompensuojama Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis (taikoma bazinė kaina), ji gali būti teikiama be papildomo mokesčio, tačiau pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) gali pasirinkti papildomas (papildomai apmokamas) ir (arba) brangiau kainuojančias medicinines, ir (arba) nemedicinines paslaugas, medžiagas ir pan., tuomet taikoma Hila standarto kaina.
Kainos pagal Hila standartus, kuriais remiantis teikiamos kokybiškos integruotos ir koordinuotos sveikatos priežiūros paslaugos, užtikrinančios paciento saugą ir paslaugų teikimo operatyvumą, kompleksiškumą, efektyvų ištyrimą naudojant patikimų gamintojų įrangą, naujausios kartos preparatus, turinčius mažiausią nepageidaujamą poveikį, taikant geresnę slaugą ir skiriant ypatingą dėmesį.
Pagal LR sveikatos sistemos įstatymą (49 straipsnio 5 dalis), jei pacientai savo iniciatyva pasirenka brangiau kainuojančias paslaugas, medžiagas, procedūras, tai šių paslaugų, medžiagų, procedūrų faktinių kainų ir nemokamų paslaugų, medžiagų, procedūrų bazinių kainų skirtumą jie sumoka patys LR sveikatos apsaugos ministerijos nustatyta tvarka.
Jei pacientai, turintys teisę į nemokamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, savo iniciatyva pasirenka papildomas paslaugas ar procedūras, šių paslaugų ar procedūrų kainą jie sumoka patys.
Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis kompensuojamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos tik Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytais atvejais ir jose numatytomis sąlygomis, pvz., pacientas turi būti draustas privalomuoju sveikatos draudimu, pacientas turi pateikti gydytojo – specialisto išduotą siuntimą (pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008-06-28 įsakymo Nr. V – 636 aktualią redakciją) ir t.t.
Pastaba. Konkrečios kainos teiraukitės Klientų aptarnavimo skyriaus registratūroje ir/ar gydytojo konsultacijos metu.
Pastabos
Dėl paslaugų teikiamų Hila gydytojų nedarbo valandomis, be eilės, be siuntimų, nedarbo valandomis (naktį, išeiginėmis dienomis), pakviečiant pastoviai nedirbančius Hila gydytojus kainų teirautis atskirai prieš suteikiant paslaugą.
Hila be atskiro įspėjimo gali keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas, naujo turinio paslaugas, neteikti tam tikrų paslaugų.
Gydytojų patarimai el. paštu
Prenumeruokite naujienlaiškį ir kelis kartus per mėnesį sulauksite mūsų naujienų, naudingų straipsnių ir specialių pasiūlymų el. paštu